dinsdag 28 september 2010

Het weekje naar Ste Marie aux mines was zalig!!!!

Alhoewel ik na mijn weekje weg ziek werd, heb ik mij rot geamuseerd.
Het begon al de 1ste avond in het appartement. Kristel begon te koken en
Sophie en ik zaten aan tafel. We waren lekker aan 't kletsen en ineens slaakte
Sophie een gil en trok haar benen omhoog op haar stoel. Kristel en ik, wij schrokken
van haar gegil. Sophie kreeg niet direct gezegd wat eraan de hand was en wij konden
niet volgen. Ze wees naar de keukenkast boven Kristel en toen zagen wij het probleem.
Er kwam een piepklein muisje kijken wat de pot schaftte. Kristel heeft de muis dan met
een borstel van de kast geveegd en daarna naar buiten geveegd.
De gil van Sophie vergeten wij nooit, we hadden eventjes nodig om te bekomen, niet zo
zeer van de muis maar van Sophie.
De tentoonstellingen waren niet echt mijn ding, te modern. Ik hou meer van traditionelere
quilts. De beurs vond ik dan weer heel interessant. Het is leuk om nieuwe ideetjes op te
doen. Ik ben dus naar huis gegaan met veel ideetjes in mijn hoofd.
Ik heb er ook via Kristel kennisgemaakt met Els Feteris van Bobbin. Els heeft altijd leuke
dingen. Kristel bestelde bij Els direct enkele patroontjes. Ik ben ondertussen al begonnen
om deze spulletjes te maken. Ik voeg de foto's toe van hetgene dat ik al klaar heb.





Na een hele week ziekte, de dokter gisteren nog eens laten komen want het was terug verergert.
Gevolg een serieuze sinusitus. Medicijnen nemen en goed verzorgen en indien niet beter vrijdag terug naar de dokter.

Groetjes,
Martine

0 reacties: