dinsdag 7 oktober 2014

Klaar!!!


Gisterenavond zag mijn Tunisch haakwerk er zo uit aan 
de achterkant.
Ik ben er heel de avond mee bezig geweest.


Hoeveel het er waren????
Ik ben de tel kwijt geraakt!!!


Zo gaat mijn kussen er dus uit zien.
Dus dit is dus klaar!!!
Ik kan vandaag aan het volgende beginnen.


Dit ligt al jaren te wachten om afgewerkt te worden.
Toen ik iets aan 't zoeken was kwam ik het tegen.
Veel moet er niet gebeuren, dus ideaal
om nu af te werken.
Resultaat morgen!!!

Ik wil julie nog eventjes bedanken voor alle lieve reacties.
Met Thibault gaat het goed, medicatie werd gehalveerd
en nu hopen dat hij overdag een aanvalletje
doet zodat hij onder de scanner kan.

Fijne dag,
Martine




2 reacties:

10 zei

Hallo Martine,

wat een mooi kussen!

Ik ben benieuwd hoe je hartjes er gaan uitzien!

Nog veel succes met zijn tweetjes,

Martine

Tinneshobbyworld zei

Wat een werk die draadjes ... maar een schitterend kussen !!!
Curieus naar de afwerking van de hartjes.
We blijven duimen voor jullie.
Groetjes,Tinne